Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Διατροφή για κοιλιακούς


       Καταρχάν γεια χαρά σε όλους (είμαι καινούριος)! Εδώ και μερικούς μήνες έχω αλλάξει ριζικά τη διατροφή μου σε μια προσπάθεια να αποκτήσω επιτέλους το 6-pack με αύξηση παράλληλα της μυικής μου μάζας. Επειδή όμως δεν είμαι και κανένας ειδικός θα ήθελα μερικές παρατηρήσεις/διορθώσεις στο διατροφικό μου πλάνο:


Πρωί : (6.30)
2 φέτες ψωμί σικάλεως+1 φέτα γαλοπούλα+1φέτα τυρί χαμηλών λιπαρών (10%)+μισή ντομάτα+2-3 ασπράδια ή

1 μπωλ δημητριακά (με λίγη ζάχαρη)+ 2 ποτήρια περίπου 0% γάλα+ 2 ασπράδια

και στις 2 περιπτώσεις 1 φλυτζάνι πρασινο τσάι με 1 κουταλιά γλυκού μέλι


Δεκατιανό: (9.30-10.00)
2 φέτες ψωμί σικάλεως+1 φέτα γαλοπούλα+1φέτα τυρί χαμηλών λιπαρών (10%)+μισή ντομάτα+1 αυγό ολόκληρο (ταπεράκι παίρνω στη σχολή ;P) ή
3 αυγά ολόκληρα+ 1-2 φρούτα ή
μια χούφτα αμύγδαλα π.χ24-25 + 1 φρούτο
Μεσημεριανό: (13.00-13.30)
όταν τρώω στη λέσχη της σχολής συνήθως:
Ψάρι+ρύζι άσπρο+σαλάτα+ 1 φρούτο ή
Γαλοπούλα+ρύζι άσπρο+σαλάτα+ 1 φρούτο ή
Κρέας κόκκινο (άλλες φορές με πατάτες άλλες όχι)+ σαλάτα+ φρούτο
στη σαλάτα πάντα λίγο λαδι
όταν τρώω σπίτι: 2-3 μπιφτέκια+ σαλάτα+φρούτο ή
κοτόπουλο/σολωμός/τόνος+ σαλάτα+ φρούτο

Απογευματινό: (16.00-17.00)
μια χούφτα αμύγδαλα π.χ24-25 + 1 μπανάνα/μήλο/πορτοκάλι ή
2 γιαούρτια 0% με 1-2 φρούτα ή
1 κεσεδάκι cottage με 2-3 φρούτα

σε όλες τις περιπτώσεις 1 ποτήρι γάλα με 30 γρ πρωτείνης επειδή κατά τις 18.00 πάω γυμναστήριο (3-5 φορές τη βδομάδα λόγω έλλειψης χρόνου)

Μεταπροπονητικό: 19.30-20.00 (αυτό μάλλον θα χρειαστεί βελτίωση)
30-60 γρ πρωτείνης με άπαχο γάλα + 1 μπανάνα

Βραδινό: (22.00-23.00)
2 γιαούρτια 0% με 1-2 φρούτα ή
1 κεσεδάκι cottage με 2-3 φρούτα ή
1 κονσέρβα σολωμού/τόνου+ σαλάτα+ 1 φρούτο


φρούτο= μπανάνα, μήλο, πορτοκάλι, φράουλες
σαλάτα= ντομάτα+αγγούρι, λάχανο+καρότο

όλα τα σχόλια/παρατηρήσεις/διορθώσεις ευπρόσδεκτα και ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πως να... ξεμεθυσετε

Πως να... φτιαξω ενα site